Bagare?

Nu har jag inte skrivit på ett tag, jag har haft mycket tid men har slut på ideer. Idag har jag och mamma bakat bullar i massor. Ca: 80 st!! :) gott till det dagliga fikat! Sen har ajg inte gjort nått mer. Ska träna idag för första gången sen i maj, få se hur det går. Jag kommer väl ligga sist på uppvärmningen och på det andra oxå antar jag. Men hoppas det går vägen.

Nu när jag ska börja 9:an den 21 augusti så väntar ju många saker. Nationellaprov och att välja gymnasium linje. Har tänkt mycket på att bli bagare/ konditor, det verkar ju kul. Sökte lite på google och hittade livsmedelprogrammet, men hur kul låter det?? Jag började läsa lite mer om det och det verkade kul. Isåfall blir det Almås jag går på. Samma skola som Emmy har tänkt och gå på. Så tur man kan ha :) Det är även en yrkeslinje och det betyder att man är färdig utbildad till bagare efter gymnasiet man behhöver inte läsa på högskolan! Och det är verkligen ett + i kanten :D och det är bara 4 % matte i studierna! Jihoo, hatar matte. Det är många + i kanten på den här linjen och den verkar perfekt för mig.

Vilken linje har ni valt, (kommer välja) ? Skulle vara intressant att få lite tips! Det finns ju så mycket att välja på!

Over and out / Sanni ♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker absolut att du ska bli bagare! Men det skulle inte passa mig, jag är ingen morgonmänniska precis...:D Jag tror jag ska välja estetiska programmet, att sjunga är ju trots allt det bästa jag vet!<3

2008-08-11 @ 15:48:00
Postat av: Ellinor

Hör egentligen inte hit, men vill du prova om du passar i lugg eller annan frisyr, så testa det här: http://kandisfrissan.veckorevyn.com/. Vet ej om det funkar eftersom jag inte har testat själv men, men! Lycka till!<3

2008-08-12 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0