Boney M

God kväll!

Sprang en runda idag med! Men jag glömde att stretcha igår så jag hade väldigt mycket träningsvärk när jag sprang och den blir väl inte bättre i morgon! Nu kan jag knappt gå utan att det gör ont och att böja mig kan jag bara glömma :P Har inte gjort så mycket idag bara suttit framför datorn. Har även gjort en ugnspannkaka till middag! Det är jättegott och väldigt enkelt.

2 ägg
3 dl vetemjöl
6 dl mjölk
lite vaniljsocker är aldrig fel
½ kryddmått salt

Blanda i hop ingredienserna i en skål. Smörj en djup plåt och häll i smeten och stätt in den i ugnen.
Ugnstemperaturen ska vara 225 grader. Klart på ca: 20 min. Ät med socker eller sylt.

Jag tar 18.49 bussen in till stan. Det är ju torsdagskväll och Boney M ska uppträda. Ne nu måste jag skynda mig för jag har inte gjort mig i ordning än!

Adios / S ♥

Kommentarer
Postat av: EmmaSpång

hah va du oxå där, det va jag med :D

2008-08-08 @ 11:03:54
Postat av: Ellinor

Det va kul det!!!<3

2008-08-08 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0