Eric Gadd

Jag och Emmy kom till stan kl 19.00 och vi gick och köpte en glass och gick i affärer som vi tröttnade på efter ca: 10 min! coh då va det en och en halv timma kvar innar Eric Gadd intar scenen. Vi gick 3-4 varv runt torget. Vi köpte klistermärken på BR och jag fick även en flagga att vifta med! Det flaggan klär sig väldigt fint i mitt rum nu :)

En kvart innan det skulle börja så gick vi till grand för att träffa Eric men vi fegade ur och gick åt andra hållet när han kom ut ;)

Vi ställde oss längst fram och diggade till Eric Gadds soul låtar, jag kände nog igen högst 2 av låtarna han spelade. Jag och Emmy ropade och skrek och vinkade till Eric ocg jag fick en liten vink tillbaka! Och bakom oss så fanns många Eric Gadds fans som dansade och skrek. Ojojoj vad Eric svettades, hela hans rygg var genom blöt!

Sen i slutet gick vi till Grand för att träffa honom och inte fega ut! Där var det inte många som väntade på honom bara jag och Emmy :D Men nu gick vi fram och jag frågade om vi fick ta kort med honom och det fick vi gärna, och då skulle vi hålla runt honom det va ju jättemysigt när hans rygg var genom blöt av svett ! Han blev nog väldigt glad att någon väntade på honom för han tackade för att vi hade kommit dit :D

Emmy har bilden så jag lägger ut den sen när hon har skickat den till mig!

Ännu en lyckad torsdagskväll! / Sanni

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul att ni fick träffa honom, tycker om hans låtar, de jag har hört i alla fall! Spelade han "Summer is here"? Kram<3

2008-08-01 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0