Erik Eriksson <3





Till minne av min gammelmorfar.

1912 - 2008 

Jag kände honom inte så bra, men jag kommer i håg att han var med på julafton nästan varje år. Han satt där i sin stol och var alltid lika glad.  Han bodde i ett jätte fint tornhus i Gesebol tills han flyttade till ett ålderdomshem, som vi besökte alldeles för sällan!! Och det ångrar jag.Han var en väldigt duktig hantverkare som tillverkade stolar. Jag och min bror har varsin liten stol som vi fick när vi fyllde 1 år. Just nu står den i mitt rum med med ett litet ljus och begravnings kortet. Det är det vi har kvar från honom. Och den stolen ska jag alltid ha kvar!

Rest in peace Erik












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0