Härlig dag vid stranden

Hann inte skriva nått inlägg i går så jag får skriva om igår idag!

Igår var det en jätte skön varm och solig dag vid stranden! Vi låg och solade och badade hela dagen! Lite senare kom våra vänner och bekanta för att trevlogt den sista semesterdagen! Och vi hade väldigt trevligt! Alla hade med sig sin egen mat och dryck. Vi badade kl 22.30 opch det var underbart skönt i vattnet! Helt ljummet i sjön! Vi tände grillen och alla satt runt elden och värmde sig, vi hade tänt faklor och ljus överallt, jätte mysigt! fick ett antal myggbett med det får man tåla!

Ja, och i dag är det skit väder! När jag vaknade ösregnade det och himmlen var helt grå! Så idag kommer jag väl tillbringa mesta av tiden framför datorn eller tv:n! Men jag tar nog en paus från alla skärmar och bakar lite kärleksmumms!

Puss & Kram skumbanan ♥



Fotograf: Sanna



Fotograf: Sanna

Vad tycker ni om bilderna? (:

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jättefina bilder, jag tyckte mest om den första. Jag tycker du ska skriva mer "Dagens outfit". Det är roligt!!!<3

2008-08-02 @ 15:56:00
Postat av: emmy

vad fiiina Sanna<3

2008-08-03 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0