H&M fyndbutik

Hade väldigt trevligt i går kväll, vi köpte godis och gick lite i affärer. Sen när Boney M kom in blev det disco musik. De sjöng tillexempel Daddy cool, aja det va den enda jag kunde namnet på :) Vi dansade och hade skit kul !


Träningsvärken är ju inte bättre idag om man säger så! Så jag skippade att träna idag. Se om jag kan springa i morgon istället. Idag tog bussen in till stan och vidare till mammas jobb för vi skulle till H&M fyndbutik. Det va halva reapriset och då får man ju passa på! Men jag köpte mest bas kläder.

Beiga shorts 45 :-
Vitt linne med tryck 49 :-
Svart långärmad tröja 64 :-
Röd kofta 49 :-
Guld/svart armband 19.50 :-
Svart bikini överdel 45 :-



Ciao / S ♫

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Är det likadana shorts som jag har? Bra köp i så fall, de har jag änvänt flitigt hela sommaren!<3

2008-08-08 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0