Jag funderar på en tyngdlyftar karriär.

Kom precis hem från träningen, det va roligt att träna idag. Vi körde lite 50 metare och sedan hade vi styrka. Vi typ tyngdlyftning, såsom ryck och ..ja och någonting mer :P Det gick ju galant(not) jag och fredrika var inte så bra på det om man säger så. Fast jag var kanon bra på ryck :D Men det skönaste va när jag och Fredrika va ute och joggade ner, solen lyste, vinden blåste kallt och det va jätte härligt! Nu har jag precis kommir ut ur dushen och sitter här i en stor tröja och myser. Ska väl snart slänga mig i soffan med lite mackor och glo på tv:n. Min kvälls aktivitet.

Jag var ju på Nelly.com, deras lagerutförsäljning. Det fanns mycket saker med inte så mycket kul. Det fanns grejor som jag hål i mm.. Men jag köpte iallefall en jätte söt bikini för 100:-/ delen. Den är blå, vit och röd. Jag slänger in en bild på den. Och så fick man en rin påse till oxå. Det är ju ett plus i kanten.

Jag skrev ju förra inlägget om mitt och Emmys band men jag glömmde ju berätta att Ellinor är ljudtekniker. Det är ju viktigt. Förlåt Ellinor.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är okej, du är förlåten. Söt bikini!

2008-08-26 @ 07:28:01
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0