Måndag

Skola idag var väl okej, vi hade vanlig lektioner. Vi har nya lärare i ämnerna engelska, svenska( våran förra lärare kommer kanske tillbaka efter jullovet) bild och hemkunskap. Vi har träffat alla utom i hemkunskap. Där va lite onödigt vetande menmen.

Vet ni va, jag och Emmy ska skapa ett band, Ellinor, Fredrika och Olivia får inte vara med för det här bandet är bara för de omusikaliska, så som jag och Emmy :) Vi ska spela lite blandat men typ rock/ pop till barn! Men vi har inte kommit på något namn än.
Har ni några förslag?
Jag ska spela på ukelelen och vara lite kör. och Emmy ska sjunga och slå på kastruller. Vi ska spela in någon låt så kan jag lägga in den här så ni får ett smakprov. :D

Åker snart iväg till utförsäljningen på Nelly i stan. Sen blir det nog direkt till träningen efteråt.
Nu är det fint väder och mamma tjatar på mig så jag måste nog gå ut nu.

Ciao // Sanni


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag skulle ju vara ljudtekniker!!! Nu blir jag lite förargad...

2008-08-25 @ 15:10:31
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0