Nu har jag varit duktig!

Va ute sprang en runda, och ojojoj va det va jobbigt! Va nära på att svimma och va tvungen att sätta mig på en liten parkbänk! Så vältränad är jag! Man blir så slö när det är sommar! Jag hade tänkt att springa ofta på sommarlovet p.g.a att jag har tröttnat på friidrotten. Men det har bara blivit 2 gånger !uppps.

Idag har jag även bakat hallongrottor som blev hur goda som helt och var vädigt enkla att göra. Jag kan skriva ner receptet om ni vill! Är det någon som vet någon gymnasium linje om man vill bli typ bagare och jobba på konditori!?? Är tacksam för svar! :)

Imorgon är det torsdagskväll igen! Men det tråkiga är att det är den sista på hela sommaren! :( Det är Boney M som ska uppträda, det är någon disco grupp från 80-talet! Så vi ska stå längst fram och dansa och skrika :D


Jag hoppar höjdhopp

Kommentarer
Postat av: Cila

Kämpa på! Efter ett tag känns det mycket lättare att ge sig ut och motionera. Jag tyckte det var lite trögt i början, men nu kan jag inte vara utan min motionsrunda. Hallongrottor, låter gott :)

2008-08-06 @ 19:37:04
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Du måste fortsätta med friidrotten, du ska ju bli nästa Carolina Klüft, på halvtid alltså annars ska du ju baka! Kul imorrn...

2008-08-06 @ 23:51:47
Postat av: Cila

Vad roligt att du har uppmärksammat min fråga. Jag ringde till bokklubben som jag fick den ifrån, och där hade dom en automatisk röst som berättade att det är en apelsinöppnare. Så det är säkert många med mig som har ringt dit och undrat, eftersom en automatisk röst säger vad det är ler

2008-08-06 @ 23:55:19
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0