Regn, regn och åter regn!

Det bara regnar, blir så trött. Hatar regn!! Men vem gör inte det! Ska till Emmy idag med moppen. Hur lätt är det när det regnar, jag kommer vara helt genomblöt. Och det vill jag inte! Jag får väl vänta till mamma har slutat jobba så får väl hon skjutsa mig! Ellinor du kan väl komma över när du har målat klart! ? :D

Hur kan vädret ändras så fort? I fredags va det 27 grader varmt och solen lyste hela dagen. Och på lördagen och söndagen och måndagen har det regnat varje morgon när jag vaknade! Kul start på dagen!

Dagens outfit:
Blå jeans från gina tricot
Rosa sjal från bikbok
Vit t-shirt från lindex.

Hörs senare!

over and out / S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0