Stan med mamma

Igår så åkte jag till Emmy och Ellinor med moppen! Vi bakade en jättefin men väldigt mättsam tårta. Vi spelade spel på datan och såg på filmen high school musical 2. Bra film men för mycket sång. Sen när jag åkte hem så regnade det! *pust*

Mamma skulle klippa sig i dag så då hängde jag med och gick på stan lite. Letade efter ett par snygga höst stövlar men hittade inga som vanligt. Men hittade det här sköna västen från gina tricot som jag funderar på att köpa.
Det är en väldigt dålig bild tagen med webben. Den är ganska lång oxå. Den slutar precis under rumpan. Man har den inte knäppt. Det kommer inte jag ha iallefall




Dagen outfit:

Beiga shorts H&M
Vitt linne med tryck H&M
Svart cardigan H&M
Svarta ballerina skopunkten


Hade ingen annan bild så det får bli den här
Här är linnet och shortsen jag hade på mig i dag!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Väst är dösnyggt, har också tänkt att köpa en, vad vi tänker lika! Blir nog jättefint på dig! Passar bra till lugg tycker jag... :)

2008-08-13 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0