Träna

Gick upp halv 10, slänhde mig i soffan och hade det gött. Och då slog det mig. Det är inte många dagar kvar till skolan börjar. För fick ett brev från skolan idag. De som skrev det verkar gilla skolan väldigt mycket för det tycker att det är årets höjdpunkt. Och det tycker inte jag om man säger så. Är det någon, för utom rektorn och lärarna som tycker att börja skolan igen är årets höjdpunkt?? I så fall skulle jag vilja veta! Jag är bekymrad hörs det eller? *Pust*

Ska i väg träna nu. Förra träningen gick förvånansvärt bra, fast med mycket träningsvärk två dagar efter.
I morgon ska jag på bio på Emmy och Elliflor :) Ska se på Sex and the city. Är den bra? Ni som har sett den!

Ne nu måste jag byta om till tränings kläder.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ElliFLOR? Det hade jag glömt.

Vad det gäller skolan tror inte jag ens att lärarna och rektorerna tycker det är roligt att börja igen, vem vill inte ha semester ett tag till? Om man har så dålig humor att man tycker man är vitsig när man skriver att skolstarten är "årets höjdpunkt", då är det illa, riktigt illa... Rektorer och alla lärare: SKÄRP ER FÖR TUSAN!

2008-08-14 @ 16:38:54
Postat av: emmy

men de e la klart att skolan e ärets höjdpunkt!!! nooot!!

2008-08-14 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0