True match

Kom precis hem från träningen. Jag körde lite starter och 4st 60 meters lopp. Efter det så hade vi maskinstyrka det va kul!
Jag och Emmy var ju i stan innan min träning. Vi va och fikade och hade det mysigt. Jag köpte true match foundation för 145 kr. Den kan jag verkligen rekomendera. Den finns nog att köpa på de flesta affärer där det finns smink men jag köpte min på kicks.

I morgon börjar skolan, dagen jag har fruktat!! Alla läxor prov och redovisningar!  Men det blir ju kul att träffa alla igen och inte bara sitta hemma. Det blir nog bra, får vi la hoppas! Annars blir det ju kiligt. // Sanni


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Synd att jag mådde illa...<3

2008-08-21 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0