Stjärnvinst

Det va en härlig och lyckad dag på liseberg igår, med mycket skratt och roliga grejer. jag åkte balder, kanonen, höjdskräcken, uppswinget, nyckelpigan, drakbåtarna, kaffekopparna, lisebergsbanan, flumride, tornado, juxebox, kulingen, virvelvinden mm.. vi åkte det mesta, jag ville åka cyckelturen fast det fick jag inte för emmy och ellinor :( Jag blev även anfallen av lisebergskaninen när jag tog kort på han, han gick mot mig så puttade lätt i väg honom :P Vi hade jätte kul och vi spelade på hjul och gripen för att få gosedjur. Jag är kass på det så jag fick en av Emmy :) En sköldpadda så jag döpte till Börje. Jag vann även stjärnvinsten på bilar. Så nu har jag 3 kg bilar att äta upp :) Fast jag gav bort 5 påsar till nära och kära ! Jag lägger in lite bilder från dagen.


- Lisebergskaninen :)

- Bernhard, Börje och Bumbi. :D

- I spegelhuses fick jag ännu större fötter än jag redan har :P

- Kanonen, den åkte jag och Emmy.

- Vi åkte även slänggungorna.

- Gripen, man blev väldigt beroende av den saken.

- Jag vann ett lejon, vann ett likadant förra året :) så nu har jag två.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad roligt och mysigt vi hade! Du är en väldigt bra fotograf med!:)Emmy var ju helt galen i den där Gripen!<3

2008-08-31 @ 19:59:02
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0