Mat i massor :)

God kväll på er.

För några dagar sedan så la jag ju ut en hemsida där man kunde prova olika kändisfrisyrer.
Nu har jag hittat ett ännu bättre och roligare ställe.
Taaz där man kan sminka sig själv och ändra frisyr.
Riktigt roligt så det rekomenderar jag.

I dag va det andra skoldagen. Det va jobbig och fullpackad med lektioner.
Vi hade 5 st lektioner innan lunchen som va kl 12.30.
Vi var väldigt hungriga! Det serverades kykling sallad eller potatissoppa.
Efter luncha hade vi syslöjd :) Favvo ämnet! Jag och Emmy håller på med ett par snygga mjukis byxor
men vi var tvungna att börja virka. Någon som har en bra och lagom svår idee
på vad jag kan virka?? Vill ha många förslag :)
Sprang till bussen och åkte hem. Väl hemma slängde jag av mig leansen och tjocktröjan och tog på mig shorts och linne. Det är ju typ 20 grader fast varmare i solen! Härligt!

Snart ska jag nog äta och jag tror det blir tacos! Det är en av mina favvo rätter, det är jag nog inte ensam om, eller? Fast jag tror att ost och skinkpaj slår tacos faktiskt. Och nudlar med kycklig, kyckling filé och klyftpotatis, spagetti och köttfärssås, pannkakor och mammas potatissoppa är väl inte häller fel. Nu drömmer jag mig bort i matens värld, bara för jag är hungrig. Listan på goda maträtter va nära på att blir för lång så jag stoppade mig själv. Det ska ni var glada över för annars skulle det här inlägget bli väldigt långt, men det blev det i allefall. I kväll hoppas jag på ett bad med familjen i våran ute jacuzzi :) Jätte härligt. Fast ännu mer härligt är det när det är snö som man kan rulla sig i :D Ne nu ska jag sluta skriva börjar bli trött i fingrarna nu!

Hade gött / SanniPanni



Alkoholfri jordgubbs drink, från Queen's garden Turkiet:) Jättegod

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mammas tacopaj eller fläskfilé med jordnötsås är inte helt fel heller. Äter vi alltid på nyårsafton, tradition! Tack för äpplet före lunchen, du räddade min blodsockernivå!<3

2008-08-22 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0