KALAS

Jag hade fullt upp hela dagen i går så det blev inget bloggande för min del. Jag hade ju ett födelsedagskalas, jag har fyllt 15. Det va i april men det va många som var borta på sommarlovet så det fick bli i augusti istället. Vi lagade läfslar, det är snästan som plättar fast mycket godare, eller hur Ellinor och emmy? Jag gjorde i ordning en marängtårta med hallon och grädda. den blev super god :) Vi lekte lite med helium, hur kul som helst. Vi hade jätte roligt som vanligt, det blev några skratt anfall för min del. Ellinor drömde du
marddrömmar? :)
Jag fick ett paket som innehöll:

En banantelefon :)
Godis
ansiktsmask
strumpor
trosor
vattenpistol
En galge
metro från i tisdags
clas ohlson kalalog
500 topps
tuggummin

Tack så jättemycket vänner :D

Jag hade hårdrockstema/ emo som klädstil. det va lite svårt med det blev rättbra ändå.
Jag lägger in lite bilde från kvällen.


- Läfslarna


- Emmy balenserar på pilatusbollen :) Det går kanooon


De vackra sakerna :)


- De vackra sakerna nr 2 :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nej, jag drömde inte marddrömmar, men ni var riktigt hemska! Kul att du tyckte om sakerna, vi lade ner mycket tid och omtanke!! Nu förstår jag varför du tycker så mycket om läfslar!

2008-08-30 @ 10:45:05
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0