Onsdag

Klippte mig i går, det blev lugg som jag hade tänkt mig men jag vet inte om jag är nöjd än för det tar ju ett tag innan man vänjer sig! Men frisören klippte luggen ojämt och sne så mamma fick fixa klippa lite :P När jag kom hem från frissan så hade jag lovat att vara med min kusin så jag åkte dit. Först åkte jag till min farmor där Olivia va. Jag fick mat, ris köttbuller och lingonsylt. Konstig blandning men det va gott. Vi åkte vidarer till Kusineras hus. Vi bakade massa kakor och goda grejor. Det blev kardemummakaka, gaffelkakor med havresmak och kladdkaka i micron. Vi blev lite irriterade för att allt krånglade. Vi skulle ha kardemumma krydda, fast de hade bara i kärnor så vi var tvungna att krossa kärnorna med en vas i en skål, gick inte så bra. Matbredaren ville inte sammarbeta, först fick vi inte på locket och sen när vi äntligen fick på locket så fick vi inte av det sen och den sprutade ut massa havregryn över golvet och degen blev jätte kletig! Det va mindag :)

Idag ska jag, Ellinor och Emmy ta en fika på stan! Det blir väldigt mysigt, för det här är ju sista dagen på det härliga sommarlovet. Tiden går för fort, det va ju inte länge sedan vi slutade skolan! Jag kanske tar moppen om det slutar regna ute snart! Åhh vad jag hatar regn!

Take care/ Sanni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0