Söndag

Nu är det söndag igen, det känns ju som det är söndag varje dag nu för tiden. Jag ringde Ellinor
 och frågade om och ville hitta på nått och de ville hon. Jag åkte dit på direkten med moppe. Jag fixade en blogg åt henne, jag tror hon kommer att bli en superbra bloggare. Här är hennes blogg: http://ellinoorh.blogg.se .

Vi va och lekte på lekplatsen och åkte rutchkana och gungade. Det blir man aldrig var gammal för :)  Vi såg även på lite film och hade det mysigt! Tack för en härlig dag ! <3

Nu är jag hemma igen och äter lite ost och kex. mumsigt. Imorgon blir det ju skola igen, och vi börjar med idrott. Se hur det går. Ska nog ta och fixa lite med designen på bloggen, någon som har lite förslag?0

// Sanni ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Såg du vad jag kunde? Fast det blev inte så jättebra så du får hjälpa mig sedan... Tack för kommentaren!

2008-08-24 @ 20:05:47
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0