Joggingtur

Skolan va som vanlig i dag med, inget annorlunda. Hade tänkt träna idag men det blev inte så för jag var inte säker på om det va träning i dag så jag tar mig en joggingtur istället. Måste få upp konditionen nu efter sommaren.

Jag sa ju förut att jag skulle bli bagare, men nu har jag ändrat mig totalt, sen jag var jätte liten har jag velat bli polis och nu vill jag det igen. Det verkar så spännade. och då måste jag ju ha bra kondition så nu gäller det att ligga i.  Det finns även så mycket att välja på genom polisyrket, mordutredare, kriminaltekniker, ja medmera. Som beck och wallander filmerna :)

Nu ska jag byta till tränings kläder och dra på mig tränings dojjorna och springa i väg :)

CIAAAOO

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vill också veta vad jag vill...

2008-08-28 @ 17:11:09
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0