Varför?

Varför är alla bussförare så tjuriga? Har aldrig förstått det! Kan de inte vara trevliga och ha ett leende på läpparna. Då tycker jag det skulle vara snäppet roligare att åka buss! De finns de som är väldigt trevliga och hälsar och ser allmänt glada ut det är så det ska va! Vad har vi gjort dom
Jag åkte buss igår och då va det en riktig tjurgubbe som körde bussen.
- En halv till stan.
- Hur gammal är du? ( det hörde inte jag att han sa)
- Hur gammal är du frågade jag? ( Han lät irriterad)
- 15.
- Fyller du 16 i år eller? ( Sa han tjurigt )

 Så alla tjuriga bussförare skärp er!!


Kommentarer
Postat av: MH

okok! Jag gick i friidrott när jag var mindre! Långdistans är min starka sida ;)

2008-08-16 @ 15:50:37
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Ellinor

Fast man får ändå förstå dem ibland, hur kul kan deras yrke vara på en skala? Men det är jättetrist att de måste vara så arga hela tiden!

2008-08-16 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0