Länge sedan sist.

Det här var länge sedan nu.Ni måste ha saknat mig så. För att vara exakt så var det faktiskt 56 dagar sedan, tro det eller ej. Ojojoj vad det har hänt mycket!! Nja det händer ju inte så mycket i mitt liv. Jag är i skolan, jag kommer hem, sitter vid datorn och gör läxor, sedan tillbringar jag några timmar framför tv. Det brukar bli nästan exakt 2 timmar, tro det eller ej, 8-10. Från önödigt fakta till riktigt spännande grejer. De två senaste veckorna har jag praoat. Första veckan praoade jag på H&M i stan. Det var mest plocka ordning och hänga ut plagg och nu vet jag att ajg inte vill jobba med det, och det är ju alltid bra att vet. Andra veckan var jag på ett hunddagis. Första dagen var väl okej, en tjej som jobbade där hejade inte ens när man kom och var jätte konstig, skrattade åt allt, och var jätte tjurig ibland. Sådana människor tycker vi inte om, Icke sa nicke. De andra arbetskamraterna var super trevliga och mysiga. Fast jag tyckte nog bäste om hundarna faktiskt. Mina favvosar var Isra och Basko. När jag gick in i deras stora bur ( jag tyckte det var konstigt först att de hade burar men sen fick jag reda på att några av hundarna inte var så goda vänner) så satte jag mig ner och kliade dom på ryggen och gav dom godis. Super mysiga var dom så dom kom och la sig i mitt knä, iallefall Basko. Isra försökte att sätta sig i mitt knä men jag har för litet knä, hon gled ner hela tiden :p När jag skulle gå där ifrån sista dagen fick jag nästan en sån där klump i halsen för jag inte skulle få träffa hundarna igen :( Men jag har bestämt mig för att jag ska gå dit och hälsa på, hängar ni på Emmy och Ellinor?? :)

Ojoojoj det här blev långt och ointressant, men jag har inte kommit igång än, det var ju ett tag sen sist


.
Hoppas ni orkade läsa allt :)

KRAM ERAN SANNA

Kommentarer
Postat av: emmy

självklart!! men jag måste ju då till city o o spana också:D

2008-12-01 @ 19:18:41
URL: http://ihuvudetpaemmy.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag hänger med!Självklart orkar jag läsa...:P

2008-12-03 @ 21:26:18
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0