Stan

Idag har jag varit i stan med Emmy. Vi skulle köpa present till Ellinor. Det blev mkt vackra saker kan jag säga men inget mer. Ellinor läser min blogg så det skulle inte vara så kul om hon får reda på vad hon skulle få. Jag köpte inget speciellt bara en likadant tight tröja med urringad rygg som jag köpte förra veckan fast en mörk blå för 49 :- mkt billigt och bra.

Jag letar och letar efter ett par svarta stövlar itan klack men jag hittar inga som passar mina smala vader, har alla skit stora vader eller är det jag som har små, det är nog lite av varje. Jag får väl gå med mina vita små skor hela vintern som jag brukar, det slutar oftast så med jag och mina skor.

Vinnaren i gårdagens tävling var Ellen som gissade på 750 450 st barr. Och det finns ca: 540 000 barr, så svaret är alltså 540 000.  Det var någon som var närmare men de skickades när tävlingen hade avslutats. Om några minuter så kommer dagens fråga :) Så kom tillbaka.

CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0