Tjena

God Kväll :)

Tävlingen är inte avslutad än rulla ner lite på bloggen och så glöm inte att fortsätta gissa! :) Tävlingen avslutas i morgon bitti.

Det är jätte kul att ni gissar på dagens frågor. Tycker ni det är kul eller ska jag sluta med det direkt ? :P

Vad tycker ni om idol då? Vem ska åka ut? Jag tycker att Kevin är bäst av alla, super gullig är han oxå. Älskar när han sjöng låten footloose. Helt grymt. Så jag lägger in det på bloggen.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill åka till stan och leta efter en hög kjol, men jag vet inte vart jag ska leta, har typ kollat alla affärer. Jag får se om jag får med mamma på en tur till stan. Men sedan på kvällen ska vi på "Fest" eller kalas, min kusin Jacob fyller år på söndag så vi ska fira honom. Det blir nog trevligt men då vill jag ju ha något nått som den kjolen jag vill hitta. Hoppas hoppas jag hittar en som jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: vic

Gratis presentkort på kläder ifrån HM & gina tricot direkt till dig, genom att enkelt samla ihop poäng. Du får 50p till att börja med, bara tryck dig in på denna länken.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11345

2008-10-03 @ 23:30:23
Postat av: Martina

minimystävlig på min blogg, kolla in vet ja!

ha en fin helg,



Mvh Martyshome

2008-10-04 @ 00:53:46
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0