PREMIÄR

Har precis kommit ut ur duschen och ska nu göra i ordning mig för i kväll.  Det blir den tighta tröja med urringat i ryggen och svarta tights som ska på ikväll. eller så blir det ett linne/ klänning som jag hittade i mammas garderob jag får se hur jag gör. Tar en bild på det sen så då får ni dagens outfit :)

Jag tror att Ellinor är väldigt nervös nu för om ca:30 min ska hon stå uppe på scenen i folkan och vara med i musikalen The sound of music. Det är premiären. Ojojoj vad nervöst men det kommer hon klara galant. Hon sjunger helt underbart fin så jag nästan får rysningar, och dansar bra,  Hon är bra på allting så som att måla, sjunga, dansa, hon skriver som en maskin, hon är bäst i varenda ämne i skolan, hon ser mkt bra ut, hon har fint hår. typ ängla hår. Det är sådana människor man blir så trött på. De är bäst på allt medan det ända jag är bra på är sport. Och hur långt kommer man på det och man inte tycker det är roligt. Men jag älskar henne ändå. Och för att Emmy inte ska bli putt nu bara för att jag skriver om Ellinor ska jag skriva lite om Emmy också. Emmy är bra på mycket saker, att måla, en super mattematiker, hon är rolig, så super sööt, även hon har fint hår, bra i skolan om hon bara vill, och där tog det stopp :P haha, men jag har inte så bra fantasi nu om jag nu skulle ha det skulle det här inlägger inte räcka till för så underbara och duktiga vänner som jag har.

Ska blåsa håret och grejs nu så vi hörs igen i morgon !
// Kram Sanni Panni




Kommentarer
Postat av: Dennis

Vilken söt katt du har i din header! :)

2008-10-04 @ 18:06:30
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Ellinor

Ja du hade rätt jag var så himlans nervös!

Men skärp dej nu för bövelen, allt det där stämmer ju in på dej! Eller ja, nästan i alla fall... Du är ju den dösnygga bruden med änglahår, duktig i skolan, ambitös, alltid glad och alltid med snygga kläder! Nu blir jag snart putt på dig...

Älskar dej mest!

2008-10-05 @ 21:32:46
URL: http://ellinoorh.blogg.se/
Postat av: Dennis

Ja, det är mysigt med katter! :)

2008-10-06 @ 16:18:04
URL: http://www.dennism.se
Postat av: natta

Hallå där säg gärna vad du tycker om skorna på min blogg! =) du är välkommen att tycka till om du vill.

2008-10-08 @ 16:58:49
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0