Kan inte bestämma mig

Idag va en vanlig dag i skolan, inget speciellt hände. När jag kom hem så satte jag mig famför datan och kikade lite. Pluggade även lite spanska glosor. När jag pluggar glosor så använder jag ett speciellt program som ajg har laddat ner till datorn. Gå in på http://www.ssw.nu/tioitopp.asp och tryck på Glosis 6. Och så är det bara att ladda ner det. Jätte bra progra tycker jag :D

Jag kollar även in lite klänningar på style by stars och jag har ju hittat en super gullig klänning, men nu kommer snålheten efter mig :P Det kostar 399:- men med frakt så är priset uppe i 462:- för en klänning! Jag har ju råd men det känns onödigt. Men jag får väl fundera vidare så får vi se. Blondinbella köpte en sådan för ett tag sedan och den tog slut väldigt fort efter det. När jag ko hem från skolan fanns det kvar, men nån timma efter det så va de redan slut, men nu är den tillbaka igen i min storlek så nu får jag passa på innan den försvinner igen!! Rulla ner lite på bloggen så ser du en bild på den!

Ska titta på TV snart. See you!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tycker absolut att du ska köpa den, du skulle vara jättesöt i den!

2008-09-23 @ 21:04:27
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0