Massor av flygblad

Dåligt bloggande de sista dagarna men jag har inte haft något att skriva eller haft lust. Men nu är jag på gång igen. Idag va det Forskar fredag i skolan idag. Två föreläsningar, mycket tråkigt men det va iallefall skönt att vi slutade 10.40 så jag, Ellinor och Emmy drog 11.15 bussen in till stan där det va höstmarknad. Jag och Emmy var galna och ville köpa allt men vi tog oss i kragen och köpte bara ett överrasknings paket tillsammans för 20 kr, men vi tog fel så fick för killar istället :/ Emmy fick en cool ring medan jag tog ett plutohalsband och en ferrari ring som jag sålde till min brorsa för 10kr :) Vi delade ut flygblad för sound of music som Ellinor ska vara med i, och även hennes pappa, mamma, syrra och kusin sak vara med i. Hennes pappa har huvudrollen och hennes mamma har oxå en ganska stor roll tror jag! Så den ska jag och Emmy gå på och det ska bli super kul att se Ellinor på scen.

Jag köpte en tight svart tröja från Ginatricot för bara 49:-. Billig och bra. Jag köpte även ett par örhängen från Glitter för 49:- och ett värmeskydd för håret från Åhlens för 69:-. Lägger in lite bilder.

     
Ellinors pappa  i mitten :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du va i klänningen! Var nog ett bra köp. Du hade alldeles rätt om musikalen! Söta örhängen:)

2008-09-26 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0