Träna idag

Idag så då skola igen, hände inget rolig eller speciellt. Eller jo vi pratade om gymnasium valet! Det är så svårt att välja. Nu vet jag inte vad jag vill bli igen, för ett lite tag sen vill jag bli polis men det verkar så läskigt! Så nu vet jag inte igen.

Nu ska jag iväg och träna igen. Har inte tränat på flera veckor bara för jag har varit sjuk. Men nu är jag nästan frisk så idag ska det tränas. Jag har även börjat tröttna efter ca: 5 år i friidrotten. Så jag tränar nog inte så jätte länge till. Men vi får se. 

Ne, nu ska jag byta om till träningskläderna.

Over and out // SanniPanni


 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att det blir roligt igen då eller att du hittar något annat som passar dig! Har heller ingen aning om vad jag ska välja...:(

2008-09-24 @ 18:35:38
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0